AFACAN OKULDAN KAÇIYOOR !
Ben Afacan, kendimden kısaca sizlere bahsedeyim ;10 yaşında, kendinden emin basit bir çocuğum. Okuldan, derslerden, ödevlerden nefret ediyorum. Okul benim için cehennem. İnternet ise cennet gibi..Yani ders çalışmak yerinee, zamanınızı bilgisayar ile geçirmenizi tavsiye ederim. Çünkü onca saat o gıcık matematik sayılarına bakıcağınız yerine korku filmi çaki bebeğe bakın. En azından daha yararlı ;)…

![[QT][ObiKaka] Tuyển tập của tác giả Khoái nhạc phát tài](https://truyen2u.com/images/qt-obikaka-tuyen-tap-cua-tac-gia-khoai-nhac-phat-tai-410386263.webp)
